FANDOM

736
Wykop-vote.png
nomen omen - "zwała"
Dodane przez bakol87
Kategoria: Rozrywka

Smieszny.png
Opisany temat traktowany jest jako śmieszny / z przymrużeniem oka.

Dlatego też podany poniżej opis może nie być do końca prawdziwy

Sopelziom czyli kolejny nastolatek wrzucający do internetu swoje gangsterskie zdjęcia i wyrażający swoje zdanie nadużywając przekleństw, emotikon, znaków interpunkcyjnych liter rÓżNeJ wielkości. Jego światopogląd można określić na podstawie wieloletnich badań gimnazjalistów słuchających zespołów takich jak Hemp Gru i Firma. Po prostu przeciw komercji, kurestwu i upadkowi zasad, JP na 100%, Pozdro 600!, HWDP, ACAB, BSNT, KMWTW, NKWD. Ponadto znany jest z nadużywania zwrotów: "kurwa", "zwała", "w hooooy" oraz "tsaaaa". Wykopowicze zainspirowani poziomem tego typu tekstów zaczęli ich sami używać.

Photoblog

Twórczość, którą zasłynął można było obejrzeć na jego Photoblogu, dopóki w przypływie zdrowego rozsądku nie skasował zawartości. Jego znajomi również postanowili, że bezpieczniej będzie się ukryć blokując dostęp hasłami.

Zwała

Tekst, na który szczególnie zwrócono uwagę wyglądał w ten sposób: Zwala.png

Użytkownik iznogud podjął się przetłumaczenia tego tekstu na język bardziej zrozumiały. Efektem tego jest to oto dzieło:

Byliśmy dzisiaj w Jankowie i było źle. Skoki do wody, papierosy, dziewczęta - było naprawdę źle. Ktoś chciał kupić od nas cztery papierosy za dziesięć złotych. Wzbudził tym moje zdziwienie. Wyglądał na człowieka niespełna rozumu. "Twoja oferta nie jest wystarczająca" - odparłem po czym roześmiałem się. On mimo to nie kupił.
Fiasko negocjacji rozzłościło mojego przyjaciela o pseudonimie "Moll". To również mnie rozśmieszyło.
Potem...
Moll smalił cholewy do Moniki - ubawiło mnie to po pachy.
Moje umizgi do Natalii również spaliły na panewce, co także było z jakiegoś powodu zabawne.
Trzeba przyznać, że nie-najlepsi z nas amanci...
Jednakże patrząc obiektywnie, było dobrze. Teraz idę po napój chłodzący do sklepu oraz oddaje się rozrywce dzięki cudom najnowszej techniki. To także w pewnym sensie mnie rozbawia.
Nie jestem pewny po co mam jechać z Mollem do Poznania - złości mnie to, ale również śmieszy.
Szukam jakiegoś słowa, które oddałoby moje zniechęcenie, gniew i rozbawienie jednocześnie, ale każde nachodzące mi na myśl, kojarzy mi się z końskim nasieniem.
Będę już kończył.
Do zobaczenia.

Znaczenia

Jak zauważyli Wykopowicze słowo zwała ma różne znaczenia w zależności od regionu. Według internetowego słownika mowy potocznej zwała ma następujące znaczenia:

  • Końskie nasienie
  • Coś śmiesznego. Stan ogólnego rozbawienia sytuacją bądź osobą.
  • Nudna, monotonia, smutek, niezadowolenie.
  • Stan kiepskiego samopoczucia, poprzedzony zażyciem amfetaminy lub innego środka odurzającego (czasem także alkoholu).

Pozytywnie!

Ogólne zainteresowanie wzbudziła także jedna ze znajomych Sopla997, chwaląca się testem ciążowym i ciesząca z pozytywnego wyniku. Pozostaje jedynie współczuć dziecku.

Test.jpg

Twórczość Wykopowiczów związana z tym znaleziskiem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki