FANDOM

Wyjątek

Przykład powielenia komentarzy

Wyjątkowy wykop, znalezisko, o którego wyjątkowości zadecydowały komentarze do niego. Komentarze, które śmiało aspirować mogą do wykopowego mema.

Wszystko zaczęło się od niepozornego komentarza użytkownika toudi, który był odpowiedzią na komentarz innego użytkownika, wspominający "wyjątki od reguł". Pełna treść komentarza brzmiała:

"Jest dużo takich wyjątków :) Szczególnie na siłowniach i uniwersytetach ;) Właściwie to chyba w każdej nacji są podobne proporcje jeśli chodzi o atrakcyjność kobiet.". Źródło

Użytkownik został solidnie zaminusowany za ten komentarz. Nie przestraszyło to jednak innego użytkownika - eagle-, który kilka akapitów niżej, znów w odpowiedzi na komentarz dotyczący "wyjątków od reguł", powielił komentarz t0udi'ego. Również i ten komentarz otrzymał solidną porcję minusów od użytkowników. Dalej sprawa potoczyła się lawinowo, użytkownicy masowo zaczęli powielać oryginalny komentarz t0udi'ego, niekiedy jedynie parafrazując końcówkę. Co ciekawe, większość z tych komentarzy dostała plusy. Sława fraz napisanych przez t0udi'ego nie ograniczyła się jednak do jednego znaleziska, wykraczając poza jego granice za sprawą użytkownika personanongrata, rozlała się po innych komentarzach do znalezisk, które poruszały temat wyjątkowości [1][2].

Zobacz też

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki