Fandom

Wykopedia

Upierdolony stół

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

thumb|250px|right Upierdolony stół - mem zapoczątkowany przez Kamila Durczoka.

596
Wykop-vote.png
Durczok klnie gorzej niż Lis! [WIDEO!]
Dodane przez Chudy_
Kategoria: Kraj

Treść nagrania

Rurku? E, to dobrze że mnie słuchasz... kto odpowiada za to jak tu wygląda w tym studiu? Tak... Nie wkurwiaj mnie, dobrze? Od dwóch dni jest tak upierdolony stół tutaj, że tylko dlatego że zlikwidowaliśmy ten jebany przerywnik który jedzie z góry to jeszcze się to jakoś kurwa uchowało i ludzie tego nie widzą. Żeby ktoś ruszył dupsko po prostu i to wyczyścił. A jak tu będzie gówno leżało na stole to je też pokażesz czy będziesz protestował? Rurku, to nie jest coś wymyślić, dobra? Trzeba po prostu... powiedzieć Wolanowi, że ma załatwić tak, żeby tu kurwa się ktoś pojawił i to wyczyścił. Albo jakiemukolwiek innemu facetowi który się poczuwa - no minimum odpowiedzialności, co pokazujemy 4 milionom ludzi przed telewizorem. Ujebany farbą, czy nie wiem czym kurwa...

Reakcja TVN-u

thumb|right|250px TVN początkowo próbował uniemożliwić dostęp do każdej kopii filmu na YouTube, co spowodowało Efekt Streisand Po nieudanej cenzurze filmu w internecie, TVN postanowił się zrehabilitować:

490
Wykop-vote.png
Kamil Durczok: "Jutro Fakty przy czyściuteńkim stole"
Dodane przez PanM
Kategoria: Rozrywka

Skutek

560
Wykop-vote.png
Kamil Durczok znalazł sposób na... "brudny" stół
Dodane przez jacekzzielak
Kategoria: Kraj

Dzięki bystremu oku wykopowicza jacekzzielak mogliśmy dowiedzieć się, że Kamil Durczok jest wpływową postacią w TVN-ie i jego narzekania nie poszły na marne. TVN postanowił zapobiec takim sytuacjom dzięki czemu teraz każdy prezenter może samodzielnie wyczyścić stół przed programem.

Kamil-srodek-do-czyszczenia.jpg

Środek używany do czyszczenia stołu

MrMuscle.jpg

Wykopowy remake

Komentarz Simeone1984 do znaleziska Co ściąga z internetu Piotr Czech? Rurku.PNG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki