Fandom

Wykopedia

Trafiłem szóstkę w lotka

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Blue 2.png Przydałoby się poprawić ten artykuł rozszerzając go i dodając grafikę. Jeżeli nie wiesz jak, kliknij.

Anger.png

Poniższe znalezisko ładuje się bardzo długo.

Jeśli nie lubisz stawiać wyzwań swojej przeglądarce, lepiej go nie otwieraj.
Wolę zostać głupkiem, który dał się nabrać niż głupkiem, który nie skorzystał z okazji.
- b1ackjack na temat zaistniałej sytuacji

Początek

Dokładnie dnia 28.10.2009 o godzinie 17:26 na Wykopie zaczęły dziać się rzeczy kosmiczne. Dodano znalezisko informujące o wygranej w Lotto jednego z wykopowiczów i chęci podzielenia się nagrodą z każdym, kto wykopie to znalezisko.

Treść oświadczenia

Będę pisał najkrócej jak potrafię, bo po pierwsze nie chce mi się pisać, a po drugie wam nie będzie się chciało czytać, więc po cholerę.
Trafiłem szóstkę w totka, dopiero co odebrałem pieniądze. Dużo pieniędzy. Teraz grzeją mi się na koncie.
Przed puszczeniem losu obiecałem sobie, że ćwierć z wygranej oddam na cele charytatywne. A kolejne ćwierć przeznaczę na Wykop. I choć z początku myślałem żeby przekazać je ekipie wykop.pl, doszedłem do wniosku że oni swoje już zarobili i mam zamiar rozdać je użytkownikom wykopu.
Dlaczego?
Mam 35 lat. Jestem minimalistą, mimo to zarabiam dużo. Dziesięciokrotnie więcej niż średnia krajowa. To co już chciałem mieć, kupiłem, tą, którą chciałem zdobyć - ożeniłem się z nią i mamy dwójkę dzieci :) To dla nich zostawiam ostatnią połówkę. No może nie do końca połówkę, sobie i żonie zafunduję porządne wakacje.
Mam wszystko czego chcę, nie potrzebuję tych pieniędzy.
Dlatego:
Osoba, która chce, żeby część pieniędzy przeznaczonych na wykop trafiła do niej, niech wykopie. Nie ma tutaj haczyka, nie ma 'konkursu' na wierszyk czy inne duperele. Każdy dostaje po równo.
Ponieważ osobiście wkurza mnie flame i złośliwe minusowanie w komentarzach, nie czytam ich. Z początku myślałem, żeby mimo to ludzie zgłaszali się właśnie w komentarzach - ale kiedy wyobraziłem sobie, że potem musiałbym przebijać się przez popieprzone, nic nie wnoszące komentarze, niedowiarków, dochodzenia rodem z CSI, kłótnie, żeby znaleźć osoby biorące udział, całkowicie mi się odechciało.
Macie tydzień, po tym czasie zrobię nową notkę z wypisanymi osobami, które poproszę o wysłanie numeru konta (bez danych osobowych), lub zadeklarowanie, że chce się odebrać pieniądze osobiście (Warszawa). Wtedy też ogłoszę, ile złotych wypada na jedną osobę.
NIE BIORĘ POD UWAGĘ OSÓB, KTÓRE MAJĄ KONTO KRÓCEJ NIŻ MIESIĄC. Nie cierpię ludzkiej chciwości, a taka sytuacja tylko spowodowałaby wysyp multikont. Wiadomo - okazja czyni złodzieja.
Nie, nie mam zamiaru niczego wam udowadniać. Nie będzie zdjęć kuponu, ani innych dupereli. Kto chce, ten dostanie swoje pieniądze, kto nie chce, niech nie wykopuje. Osoby, które mocno podpadły w którejś z dyskusji, mogą zapomnieć o swoim udziale. Osoby źle zachowujące się w komentarzach, też mogą zapomnieć (w ocenie komentarzy pomoże mi żona).
Nie dowiecie się, jaki jest mój prawdziwy nick. Nawet nie pytajcie, nie za bardzo mi zależy na tym, żeby ktoś nagle znalazł mnie na facebookach, naszych klasach, innych duperelach. Wykop czyta sporo osób, nie mam zamiaru umożliwiać nikomu możliwości szantażu.
Aha - odbiór osobisty nie będzie u mnie w domu, więc nawet nie myślcie, że spotkacie się ze mną twarzą w twarz. Szczegóły za tydzień.
A do tego czasu, i po tym czasie, będę zwykłym, szarym (choć mam nadzieję że mój nick nie będzie szary :) ), użytkownikiem wykopu. Potraktujcie to jako bezinteresowny, frajerski podarunek. Bo ja nic z tego nie mam.
Jeśli ta notka nie wejdzie na główną - nic nie szkodzi. Osoby, które wykopały, i tak dostaną swoje pieniądze. Przynajmniej dostaną więcej :)
Anonim
PS. o fiskusa się nie martwcie, jutro idę do swojego prawnika żeby omówić sprawę ewentualnych podatków przy tej akcji (szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to wygląda od strony prawnej).

Dalszy rozwój znaleziska

Wykopy padały jak krople deszczu w dżungli amazońskiej. W ciągu pierwszych 40 minut osiągnięty został pierwszy tysiąc wykopów. Trochę ponad godzinę później pobity został rekord liczby wykopów, a w 3 godziny i 15 minut po dodaniu później pobita została magiczna granica 5000 wykopów. Następnego dnia w godzinach popołudniowych mieliśmy ich już ponad 10000.

Artykuł będzie edytowany w miarę postępów w sprawie.

Wykopy

10965
Wykop-vote-zloty.png
Trafiłem szóstkę w lotka
Dodane przez wygranylot
Kategoria: Rozrywka

Liczba komentarzy: ponad 2800

1930
Wykop-vote-braz.png
Obama postanowił wspomóc Polskę 1,4 milionem dolarów które otrzymał za Nobla.
Dodane przez Bofain
Kategoria: Świat
746
Wykop-vote.png
Szóstka z lotka- czyli kontrowersyjna obietnica pod kątem prawnym
Dodane przez K1nga
Kategoria: Kraj
1602
Wykop-vote-braz.png
"trafiłem szóstkę"
Dodane przez wygranylot
Kategoria: Kraj
4466
Wykop-vote-zloty.png
Zróbmy wykop effect na Pajacyk.pl !
Dodane przez gruli
Kategoria: Technologia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki