FANDOM

Anger

Poniższe znalezisko ładuje się bardzo długo.

Jeśli nie lubisz stawiać wyzwań swojej przeglądarce, lepiej go nie otwieraj.

1261
Wykop-vote
DO USUNIĘCIA
Dodane przez rudoflg
Kategoria: Technologia

Link podany przez użytkownika w tym znalezisku prowadzi do strony głównej Wykopu.

Znalezisko to było zwykłym duplikatem, którego opis został zmieniony na prośbę o jego usunięcie. Widząc jednak rosnącą popularność spontanicznego apelu, autor zdecydował się dostosować opis do ogólnej atmosfery [1].

W znalezisku padła rekordowa liczba komentarzy: 2704 (i nadal rośnie). Wiele z nich było zwyczajnym floodem, ze względu na beztroski nastrój, jaki panował tam niemal od samego początku, a część wpisów udowodniła, ile maksymalnie znaków może mieć jedna wypowiedź [2] [3] Rekord komentarzy został jednak pobity przy znalezisku o szóstce w Lotto.

Inne ciekawostki

  • Mamy tam również do czynienia z dniem plusa, co prawdopodobnie jest jednym z powodów nieprzemijającej popularności znaleziska.
  • Pierwszą wypowiedzią, jaką ujrzymy pod znaleziskiem jest wypowiedź Anarchiusa ZŁAMAŁEM INTERNET z 27. kwietnia 2009 roku, mimo iż samo "znalezisko" pojawiło się 2. listopada 2008 roku i było od razu komentowane (pierwszym komentarzem w rzeczywistości jest ta wypowiedź użytkownika kaszpirofsky). Spowodowane jest to błędem w pojawianiu się komentarzy po przekroczeniu miliona.

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Przypisy

Anger
Powyższe odnośniki kierują do wspomnianego znaleziska i ich otworzenie może obciążyć przeglądarkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki