Fandom

Wykopedia

Rekordowa liczba komentarzy

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Anger.png

Poniższe znalezisko ładuje się bardzo długo.

Jeśli nie lubisz stawiać wyzwań swojej przeglądarce, lepiej go nie otwieraj.

1261
Wykop-vote.png
DO USUNIĘCIA
Dodane przez rudoflg
Kategoria: Technologia

Link podany przez użytkownika w tym znalezisku prowadzi do strony głównej Wykopu.

Znalezisko to było zwykłym duplikatem, którego opis został zmieniony na prośbę o jego usunięcie. Widząc jednak rosnącą popularność spontanicznego apelu, autor zdecydował się dostosować opis do ogólnej atmosfery [1].

W znalezisku padła rekordowa liczba komentarzy: 2704 (i nadal rośnie). Wiele z nich było zwyczajnym floodem, ze względu na beztroski nastrój, jaki panował tam niemal od samego początku, a część wpisów udowodniła, ile maksymalnie znaków może mieć jedna wypowiedź [2] [3] Rekord komentarzy został jednak pobity przy znalezisku o szóstce w Lotto.

Inne ciekawostki

  • Mamy tam również do czynienia z dniem plusa, co prawdopodobnie jest jednym z powodów nieprzemijającej popularności znaleziska.
  • Pierwszą wypowiedzią, jaką ujrzymy pod znaleziskiem jest wypowiedź Anarchiusa ZŁAMAŁEM INTERNET z 27. kwietnia 2009 roku, mimo iż samo "znalezisko" pojawiło się 2. listopada 2008 roku i było od razu komentowane (pierwszym komentarzem w rzeczywistości jest ta wypowiedź użytkownika kaszpirofsky). Spowodowane jest to błędem w pojawianiu się komentarzy po przekroczeniu miliona.

Zobacz też

Linki zewnętrzne

Przypisy

Anger.png
Powyższe odnośniki kierują do wspomnianego znaleziska i ich otworzenie może obciążyć przeglądarkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki