FANDOM

Smieszny.png
Opisany temat traktowany jest jako śmieszny / z przymrużeniem oka.

Dlatego też podany poniżej opis może nie być do końca prawdziwy

KlanRodzina.jpg

Bohaterowie Klanu - Rodzina Lubiczów - przy wigilijnym stole.

Klan - ulubiona telenowela Wykopowiczów, dzięki nim bije rekordy oglądalności. Cechy którymi Klan zaskarbił sobie serca użytkowników Wykopu to wartka akcja, fenomenalna gra aktorów, niesamowite efekty specjalne oraz wątki gangsterskie i sensacyjne.

Znaleziska traktujące o Klanie

Absurdy serialu

W tym znalezisku mogliśmy dowiedzieć się między innymi, że w typowej polskiej rodzinie nikt nie pali, nikt nie pije (a jak wypije jedno piwo to jest alkoholikiem) oraz wszyscy pięknie się wysławiają.

Wątek kina akcji

Ten odcinek musiał wyreżyserować Władysław Pasikowski. Brawurowa i wartka akcja oraz błyskotliwe gangsterskie dialogi tworzą idealny obraz polskiego gangstera. Reżyser ukazuje też kim jest prawdziwy mężczyzna - otóż wozi on w bagażniku siekierę. Zawsze. Nawet jak jest dyrektorem w firmie handlowej.

Typowa impreza u licealistów

Powyższe znalezisko ukazuje sposób, w jaki bawią się standardowi polscy licealiści. Widać wyraźnie, że każda impreza może być klawa bez alkoholu, w małym mieszkaniu można zrobić czadowy dancefloor a puszczana muzyka to najwyższych lotów disco.

Odwet i zemsta jako sposób na problemy

Mimo pozytywnego wydźwięku całego serialu w tym fragmencie widać wyraźnie, że w konfliktach najlepiej zamiast słownych argumentów użyć trochę siły, zebrać kolegów i koniecznie wziąć szczotkę do czyszczenia toalet. Te kilka rzeczy na pewno doprowadzi każdy konflikt do końca i zapewni nam uznanie wśród przyjaciół.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki