FANDOM

Jm

Logo JoeMonstera

Joe

Jedna z cech serwisu - zasłonięte obrazki dodające dramatyzmu

Joemonster.org - jedna z najstarszych polskich stron zawierających materiały humorystyczne. Swego czasu znana ze współpracy z czasopismem CD-Action, jednak ostatnio większość materiałów pochodzi bezpośrednio z rosyjskich stron o tej samej tematyce. Dostęp do większej części serwisu jest płatny [1], ale jednocześnie z posiadaniem płatnego dostępu znika większość reklam widniejących w serisie.

Krytyka

Joemonster.org jest krytykowane głównie za znaki wodne na materiałach wideo oraz zdjęciach, kradzież materiałów z serwisów takich jak englishrussia.com czy fishki.net a w pewnym okresie kopiowanie filmów z Youtube mimo, iż regulamin serwisu wyraźnie tego zabrania. O ile samo dodawanie znaków wodnych nie powoduje problemów, o tyle fakt, że zwykle zasłaniają one znaki innych serwisów już nie świadczy dobrze o administracji portalu.

Konflikt z Wykopem

Konflikt Joemonstera ze stroną Wykop.pl nasilił się szczególnie po upublicznieniu przez jednego z wykopowiczów korespondencji z serwisem w sprawie niesłusznie nałożonego bana.

Więcej informacji na ten temat w tym znalezisku: Link

Po pojawieniu się tego niezbyt wygodnego dla ekipy bojowników JoeMonstera faktu pojawiła się atakująca odpowiedź ze strony zainteresowanego portalu.

Można ją przeczytać tutaj: Link

W odpowiedzi na niesłuszne ataki ze strony tego serwisu wykopowicze postanowili ujawnić część prawdziwych źródeł artykułów z tej strony.

Dyskusję na ten temat, linki do dowodów i więcej informacji na temat tej sprawy można znaleźć tutaj: Link

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki