Fandom

Wykopedia

Guwer

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Guwer Mariusz (ur. 1988)- niedoszły starosta roku jednej z grup akademickich na Politechnice Szczecińskiej (wydział Inżynierii Środowiska). Wykopowy hit października 2008, niezwykle barwna i ekscentryczna osobowość, jakby się jednak mogło wydawać - z lekkimi zaburzeniami psychicznymi (sugerowany zespół Aspergera).

20k2mxj.jpg

Mariusz pragnął zostać starostą roku na swojej uczelni, lecz niestety wybory przegrał i od tego właśnie zaczęła się lawina przedziwnych zdarzeń z nim związanych. Początkowo deklarował się jako zwolennik teorii spiskowych ("przegrałem przez spisek!"), by następnie samemu rozpocząć wojnę przeciw wszystkim. W dysputach uwielbiał zastraszać swoich adwersarzy : "Na dobrą sprawę za taką wypowiedź z tobą powinienem był zrobić to samo, co Józef Piłsudski robił ze swoimi przeciwnikami politycznymi w Twierdzy Brzeskiej i w obozie odosobnienia w Berezie Kartuskiej. ; "Pół Świnoujścia się boi każdej osoby noszącej jego nazwisko." ; "Podam Was za obrazę dóbr osobistych!". Mariusz przynależał do Federacji Młodych Socjaldemokratów (młodzieżówka SLD), chwaląc się, że osobiście zna dwóch posłów SLD. Postać Mariusza została przywołana przez użytkownika pawelgo88[1], który to dodał na Wykop dysputę toczącą się na portalu Nasza-klasa.pl pomiędzy Guwerem a resztą jego roku [2]. Mariusz uwielbiał również zastraszanie swoich przeciwników metodą "na ojca", prominentnego prezesa spółdzielni w Świnoujściu. Marzy o zostaniu politykiem : "Mi nie będziesz mówił, co się wydarzy. Jeśli w przyszłości nie będę miał wyjścia, zbrojnie przejmę władzę. Z grupą 2 trzeba zrobić porządek."

Sam bohater pojawił się w końcu jako komentujący znalezisko, które go dotyczyło pod nickiem polibuda1988 (przyznacie - nie był zbyt oryginalny w tym względzie), wzmagając jedynie prześmiewczo-humorystyczną dysputę w komentarzach.

Sztandarowym jednak tekstem Mariusza, który już chyba na zawsze zapadł w pamięci użytkowników serwisu Wykop.pl, stając się swoistym memem, był tekst, w którym bohater starał się usprawiedliwiać swoją agresję: "moja agresja wynika z tego, że słucham heavy metalu z Niemiec i państw Półwyspu Skandynawskiego, a do tego piję litrami napoje energetyczne"

Przy okazji Mariusza poznaliśmy też garstkę ciekawych osobistości wraz z nim studiujących, a o których warto w tym wątku wspomnieć:

  • Ł.M. - Osobistość chwaląca się ilorazem inteligencji na poziomie 156, przy czym robiąca co najmniej 3 błędy ortograficzno-gramatyczne w jednym zdaniu. Za swoje usprawiedliwienie przyjmował "dysleksję oraz zjebany caps-lock". W ramach ciekawostki należy zaznaczyć, iż to on bodajże jako pierwszy przemycił na grunt wykopowy słowo "zwała" : "jest zwała na maksa a z tym wydaniem w wersji papierowej to terz dobry pomysł".
  • Marlena - niewiasta tak pusta i wulgarna, że część użytkowników Wykopu zaczęło powątpiewać w sens i celowość emancypacji kobiet, stawając po stronie przeciwników równouprawnienia. Jej udział w dyspucie ograniczał się do wulgarnych inwektyw, jednakże prezentowała swą personą również dość ładną twarz (co stało się determinantą do odkrycia jej galerii na naszej-klasie).

Link bezpośredni do wykopu : http://www.wykop.pl/link/104867/hitler-ii-politechniki-szczecinskiej-na-nk

Niestety - wątki na naszej-klasie zostały skasowane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki