Fandom

Wykopedia

Cycki

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
Plik:Piersi.jpg

Są cycki - jest główna - jedna z prawidłowości wykopu polegająca na tym, że nieważne jaki jest konkretny temat znaleziska, znajdzie się ona na głównej, jeżeli będą w nim cycki. Cycki mogą także pojawić się w tagach, co jest dość dziwną praktyką, gdyż jedyne co ona powoduje to trudności z późniejszym znalezieniem danego tematu w wyszukiwarce (przy okazji: cycki nie pojawiły się jeszcze na liście najpopularniejszych tagów). Jak wiadomo cycki lubi (prawie) każdy, ale jeżeli pojawiają się w nadmiarze i szczególnie gdy tak naprawdę ich nie ma, mogą powodować zbiorową frustrację.

Poradnik

Powstał nawet poradnik dla napalonych wykopowiczów chcących zobaczyć cycki na prawie każdym zdjęciu. Znalezisko prowadzi w prostej linii do błędu 404 - http://www.wykop.pl/ramka/164418/poradnik-jak-zobaczyc-cycki-na-prawie-kazdym-zdjeciu-18. Jednak, jak powszechnie wiadomo, w Internecie nic nie ginie - poradnik.

Przy okazji powyższego poradnika pojawiły się wątpliwości, czy rzeczywiście prawie na każdym zdjęciu mogą być widoczne cycki:

Cycki2.jpg

Dowód popularności cycków

1818
Wykop-vote-braz.png
Wiesz jak dziewczyny zakładają jeansy?
Dodane przez kidzior
Kategoria: Rozrywka

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki