Fandom

Wykopedia

Ciastek

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja5 Udostępnij
Smieszny.png
Opisany temat traktowany jest jako śmieszny / z przymrużeniem oka.

Dlatego też podany poniżej opis może nie być do końca prawdziwy

678
Wykop-vote.png
Tylko w biedronce: Napój o smaku ciastek (TAK CIASTEK!!!)
Dodane przez robertelmo
Kategoria: Rozrywka

Ciastek to napój o smaku ciastek (TAK, CIASTEK!). Dostępny tylko w Biedronce. Ulubiony napój meneli od czasu podniesienia akcyzy. Docelowo był próbą wejścia Biedronki na rynek paliwowy, ostatecznie jednak porzucono plany, ze względu na emisję wydzielaną przy spalaniu Ciastka. Ściśle strzeżoną tajemnicą jest to, jak producent uzyskał z napoju wieloowocowego smak Ciastek. Użytkownik ArcherFromVillage mówi, że smakuje jak szczyny, ale brak informacji na etykiecie o moczu raczej wyklucza obecność tej substancji.

Pochodzenie

Użytkownik robertelmo na długo przed modą na picie kawy ze Starbucksa postanowił lansować się na Wykopie. Wybór padł na wyszukany napój o smaku ciastek.

Ciekawostki

  • Ciastkiem mógł zostać upierdolony stół pana Kamila.
  • Po sukcesie Ciastka zaczęto produkować Chipsy o smaku piwa oraz lody o smaku gumy.
  • Niektórzy sądzą, że produkcja napoju ma związek z przerwaniem emisji Smerfów na wieczorynkę. Wielu scjentologów uważa, iż Gargamel w końcu złapał smerfy, które smakują jak ciastka[potrzebne źródło].
  • Podobno za Ciastkiem stoją dopalacze.com.
  • Anonimowi teoretycy spiskowi sugerują, że szczochy są obecne, jednak z racji, że znakomita część polityków oficjalnie pije Ciastka, sprawę zatuszowano.

Oryginalne zdjęcie

Soczek-ciastek-oryginalne-zdjecie.jpg

Zdjęcia produktu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki