FANDOM

Charyzjusz Chakier to postać fikcyjna, bohater i narrator wpisów w blogu 733+ Chakier.

Charyzjusz Chakier komentuje w sposób prześmiewczy rozmaite fenomena związane z szeroko pojętą branżą IT. Niewątpliwy talent literacki autora bloga, połączony z ciętym, groteskowym humorem i brakiem literówek sprawiły, że Chakier podbił serca wykopowiczów, a jego wpisy co i rusz pojawiały się na stronie głównej serwisu. Na fali uniesienia mówiono o tym, że Wykop stał się miejscem narodzin nowego gatunku literackiego - chakier fiction - a samego twórcę gatunku porównywano do Lema, Mrożka, Kołakowskiego i felietonistów "Wired".

Ciekawostki

  • Chakier nie pozostał obojętny na swoją popularność na Wykopie - 20 stycznia 2008 r. Wykop.pl został zachakierowany. Zgodnie z oficjalnym stanowiskiem administracji serwisu cała akcja była kontrolowana, a rzekome zachakierowanie Wykopu było tylko pretekstem do wyłączenia serwisu na czas jego modernizacji. Zgodnie z oficjalnym stanowiskiem Chakiera, to wcale nie on zachakierował Wykop i stanowczo zaprzecza, jakoby wykorzystał w tym celu fakt, że administrator Wykopu pije zbyt wiele kawy (Chakier w ogóle nie widział, jak administrator wychodził po nią aż cztery razy).

Linki

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki